Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Ostovallankumous

Ostovallankumous

Myynnissä ollaan siirrytty ostajien valtakauteen. Kirjassa käydään läpi, miten asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutoksiin voidaan reagoida ja miten uusia teknologioita ja digitaalisuutta voidaan hyödyntää myynnissä. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Aminoff, Jukka.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Rubanovitsch, Mika D,

Julkaisukieli fin
Kesto 5 h 5 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2016 (Helsinki Celia 2016)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (5 h 5 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot [Helsinki], Imperial Sales/Johtajatiimi 2015. 978-952-68395-2-3.
Asiasanat asiakkuus muutos automaatio markkinointi digitaalinen markkinointi kilpailukyky yritykset kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat myynninedistäminen asiakkaat myyntityö ostajat ostokäyttäytyminen muutos