Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Oppimisen teoria ja teknologian opetuskäyttö

Oppimisen teoria ja teknologian opetuskäyttö

Teos perustuu oppimisteoreettiseen ajatteluun ja tutkittuun tietoon siitä, kuinka teknologia voi tukea oppimista ja opiskelua käytännössä. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Arvaja, Maarit, toim,

Avaja, Maarit,

Hakkarainen, Kai,

Hurme, Tarja-Riitta,

Häkkinen, Päivi, toim,

Hämäläinen, Raija,

Iiskala, Tuiske,

Ilomäki, Liisa,

Jaakkola, Tomi,

Järvelä, Sanna,

Järvenoja, Hanna,

Kinnunen, Riitta,

Lakkala, Minna,

Lallimo, Jari,

Lehtinen, Erno, toim,

Lipponen, Lasse,

Merenluoto, Kaarina,

Mäkitalo-Siegl, Kati,

Nurmi, Sami,

Paavola, Sami,

Salonen, Pekka,

Salovaara, Hanna,

Seitamaa-Hakkarainen, Pirita,

Tapola, Anna,

Vauras, Marja,

Veermans, Marjaana,

Julkaisukieli fin
Kesto 17 h 3 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2016 (Helsinki Celia 2016)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (17 h 3 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Porvoo; Helsinki, WSOY 2006. 278 s.. 951-0-32353-5.
Asiasanat metakognitio oppiminen motivaatio oppiminen ohjaus oppiminen teoriat oppiminen tunteet oppimisprosessi oppimistyylit oppimisvaikeudet oppimisympäristö sosiaalinen oppiminen teknologia opetuskäyttö tutkiva oppiminen verkko-oppiminen yhteisöllinen oppiminen