Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu auttaa organisaatiota havaitsemaan palveluiden strategiset mahdollisuudet liiketoiminnassa, kehittämään jo olemassa olevia palveluita ja innovoimaan uusia. Palvelumuotoilu tuo muotoilun toimintatavat palveluiden kehittämiseen. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Tuulaniemi, Juha.
Lukija koneääni Elina
Julkaisukieli fin
Kesto 7 h 26 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2015 (Helsinki Celia 2015)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (7 h 26 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Talentum 2013. 2. tark. p. 306 s.. 978-952-14-1551-7.
Asiasanat asiakaslähtöisyys palvelutuotanto muotoilu palvelut palveluliiketoiminta palvelumuotoilu strateginen suunnittelu palvelut tuotteet palvelut kehittäminen