Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Asiakaspalvelu : tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

Asiakaspalvelu : tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

Teoksessa tarkastellaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Kirja tarjoaa ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua erilaisiin palveluhaasteisiin ja niiden taustatekijöihin. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Kannisto, Päivi.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Kannisto, Santeri,

Julkaisukieli fin
Kesto 6 h 26 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (6 h 26 min, 93,1 Mt)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Tampere, AMK-kustannus 2008. 171 s.. 978-952-5491-38-8.
Asiasanat asiakaspalvelu vuorovaikutus asiakastyö markkinointi myynti palvelut laatu sosiaalinen vuorovaikutus sosiaaliset taidot asiakaspalvelu