Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Palvele, vaikuta, menesty! : menestyvän asiakaspalvelijan ABC

Palvele, vaikuta, menesty! : menestyvän asiakaspalvelijan ABC

Kirja opastaa konkreettisesti ja käytännönläheisesti, kuinka asiakkaan tarpeet voidaan ymmärtää nopeasti ja soveltaa palvelu sen mukaan. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Lundberg, Tom.
Lukija koneääni Esa
Julkaisukieli fin
Kesto 2 h 59 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (2 h 59 min, 42 Mt)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Lahti, Positiivarit 2002. 2. p. 156 s.. 951-98650-9-8.
Asiasanat asiakaslähtöisyys asiakaspalvelu asiakassuhde