Palvele, vaikuta, menesty! : menestyvän asiakaspalvelijan ABC
Palvele, vaikuta, menesty! : menestyvän asiakaspalvelijan ABC
Kirja opastaa konkreettisesti ja käytännönläheisesti, kuinka asiakkaan tarpeet voidaan ymmärtää nopeasti ja soveltaa palvelu sen mukaan. Oppikirja.
Kirjan tiedot |
|
Tekijä | Lundberg, Tom. |
Lukija | koneääni Esa |
Julkaisukieli | fin |
Kesto | 2 h 59 min |
Julkaisutiedot | Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014) |
Ulkoasu | DaisyTrio 2.02 (2 h 59 min, 42 Mt) |
Koulutusaste | Korkeakoulu |
Alkuteoksen tiedot | Lahti, Positiivarit 2002. 2. p. 156 s.. 951-98650-9-8. |
Asiasanat | asiakaslähtöisyys asiakaspalvelu asiakassuhde |