Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.
Kirjan tiedot |
|
Tekijä | Pesonen, Hanna-Leena. |
Lukija | koneääni Esa |
Muut tekijät | Lehtonen, Jaakko, Toskala, Antero, |
Julkaisukieli | fin |
Kesto | 7 h 52 min |
Julkaisutiedot | Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014) |
Ulkoasu | DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt) |
Koulutusaste | Korkeakoulu |
Alkuteoksen tiedot | Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X. |
Asiasanat | asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus |