Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa

Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Pesonen, Hanna-Leena.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Lehtonen, Jaakko,

Toskala, Antero,

Julkaisukieli fin
Kesto 7 h 52 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X.
Asiasanat asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus