Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Luonnollinen palvelu : kohtele asiakastasi kuin itseäsi

Luonnollinen palvelu : kohtele asiakastasi kuin itseäsi

Teos sisältää helppotajuista ja ytimekästä tietoa laadukkaasta asiakaspalvelusta ja soveltuu yhtä hyvin yrityksille kuin julkisille yhteisöillekin. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Hämäläinen, Jukka.
Lukija koneääni Esa
Julkaisukieli fin
Kesto 4 h 4 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (4 h 4 min, 61 Mt)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Kuopio, Luma 1999. 172 s.. 951-98112-0-6.
Asiasanat asiakaslähtöisyys asiakaspalvelu asiakassuhde sosiaaliset taidot työmotivaatio viestintä