Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia

Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia

Ongelmalähtöisen oppimisen taustalla on ajatus, että oppiminen on tehokkainta, kun opiskelijat osallistuvat siihen aktiivisesti. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Boud, David.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Abrahamson, Stephen,

Alavi, Christine,

Anderson, Alexander S,

Armstrong, Elizabeth G,

Bawden, Richard,

Birsted, Johanna, suom,

Bolzan, Natalie,

Brown, Ken,

Burgess, Hilary,

Case, Susan M,

Cawley, Peter,

Coles, Colin,

Creedy, Debra,

Dathe, David,

Drinan, John,

Earl, Shirley E,

Engel, Charles E,

Feletti, Grahame I,

Foster, Stephen F,

Gilbert, Alan,

Hafler, Janet P,

Haycox, Karen,

Hellgren, Esko, suom,

Hintsanen, Anna, suom,

Hundert, Edward M,

Ingalsuo, Tommi, suom,

Kellomäki, Vuokko, suom,

Little, Shona,

Little, Stephen E,

Loacker, Georgine,

Lovie-Kitchin, Jan,

MacDonald, Peter J,

Mackenzie, Iain,

Maitland, Barry,

Maitland, Barry,

Margetson, Don,

Matlock, Mary Georgia,

Meriläinen, Sirpa, suom,

Moore, Gordon T,

Norman, Geoffrey R,

O'Brien, Kathleen,

Ross, Bob,

Ryan, Greg,

Saarinen, Veli-Pekka, suom,

Sauer, Chris,

Schwartz, Peter,

Simmonds, David G,

Swanson, David B,

Taylor, Imogen,

Toivonen, Maarika, suom,

Usher, John R,

Viitanen, Sami, suom,

Wilkerson, LuAnn,

Winsor, Keith,

Vleuten, Cees P, M, van der,

Woods, Donald R,

Woodward, Christel A,

Julkaisukieli fin
Alkuteos The challenge of problem-based learning
Kesto 18 h 36 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2013 (Helsinki Celia 2013)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (18 h 36 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Terra Cognita 2000. 384 s.. 952-5202-24-0.
Asiasanat ongelmalähtöinen oppiminen ongelmanratkaisu opetusmenetelmät opetusohjelmat opiskelijat oppiminen