Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Asiakas, tuote ja markkinat

Asiakas, tuote ja markkinat

Kirja on tarkoitettu oppimateriaaliksi asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoihin opintoihin. Kirja käy läpi tuotekehitysprosessin: asiakkaan tunnistamisen, tuotekehityksen ja tuotteistamisen, brändin luomisen, hinnoittelun, jakelukanavan valinnan ja tuotteen lanseerauksen. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Raatikainen, Leena.
Lukija Esa koneääni
Muut tekijät

Raatikainen, Leena,

Julkaisukieli fin
Kesto 10 h 6 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2012 (Helsinki Celia 2012)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (10 h 6 min)
Koulutusaste ammatillinen oppilaitos
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Edita 2008. 256 s.. 978-951-37-4811-1.
Asiasanat asiakkaat hinnoittelu tuotteet tuotteistus