Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

StratMark II : strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

StratMark II : strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

Teos käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Kirja perustuu StratMark-hankkeessa kerättyyn kyselytutkimusaineistoon. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Tikkanen, Henrikki.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Frösén, Johanna,

Julkaisukieli fin
Kesto 7 h 33 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2012 (Helsinki Celia 2012)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (7 h 33 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Talentum 2011. 173 s., kuv.. 978-952-14-1672-9.
Asiasanat markkinointi strategia markkinointi tuloksellisuus markkinointi vaikuttavuus