Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Markkinoinnilla menestykseen : hehkeys- ja ilahduttamismarkkinointi

Markkinoinnilla menestykseen : hehkeys- ja ilahduttamismarkkinointi

Käytännön käsikirja markkinoinnista. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Rope, Timo.
Lukija koneääni Esa
Julkaisukieli fin
Kesto 8 h 18 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2011 (Helsinki Celia 2011)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (8 h 18 min)
Koulutusaste korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot [Helsinki], Inforviestintä 2005. 194 s.. 952-5123-60-X.
Asiasanat asiakassuhde asiakkuus mainonta markkinointi markkinointiviestintä mielikuvat markkinointi myynninedistäminen