Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Digitaalinen jalanjälki

Digitaalinen jalanjälki

Opas kiinnostavan ja laadukkaan verkkosisällön luomiseksi ja kytkemiseksi liiketoiminnan tavoitteisiin. Käytännöllisiä ohjeita verkkonäkyvyyden kasvattamiseen sekä erilaisten sisältöjen tuottamiseen verkon ehdoilla. Neuvoja myös oman henkilöbrändin rakentamiseen.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Isokangas, Antti.
Muut tekijät

Vassinen, Riku,

Julkaisukieli fin
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2010 (Helsinki Celia 2010)
Ulkoasu elektroninen kirja Daisy 2.02 (2,81 Mt)
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Talentum 2010. 240 s. 978-952-14-1511-1.
Asiasanat brändit internet liiketoiminta sisältötuotanto sosiaalinen media tietoverkot yritykset erottautuminen verkkoyhteisöt