Blogit ja bisnes : yritys 2.0.
Blogit ja bisnes : yritys 2.0.
Kirja on ensimmäinen Suomessa julkaistu teos blogien käyttämisestä yritysmaailmassa. Teos kertoo kattavasti bloggauksen eduista ja mahdollisuuksista sekä opastaa hyvän, lukijoita kiinnostavan ja ajankohtaisia asioita vuorovaikutteisesti käsittelevän, blogin tekemisessä. Teos valaisee syvällistä muutosta yritysmaailman viestintäkulttuurissa. Yksisuuntaisesta tiedottamisesta siirrytään yhä enemmän kaksisuuntaiseen keskusteluun työntekijöiden, asiakkaiden ja muiden sidosryhmien välillä. Blogit tarjoavat uuden ja ainutlaatuisen kanavan tähän uuteen viestintäkulttuuriin, johon viitataan myös termillä Web 2.0. Teosta varten on tehty yli 50 haastattelua yritysmaailman eri tasoilla toimivien vaikuttajien kanssa. Oppikirja.
Kirjan tiedot |
|
Tekijä | Scoble, Robert. |
Lukija | koneääni Esa |
Muut tekijät | Israel, Robert, |
Julkaisukieli | fin |
Alkuteos | Naked conversations : how blogs are changing the way business talk witk customers |
Kesto | 16 h 57 min |
Julkaisutiedot | Helsinki Celia 2010 (Helsinki Celia 2010) |
Ulkoasu | DaisyTrio 2.02 (16 h 57 min) |
Koulutusaste | Korkeakoulu |
Alkuteoksen tiedot | Helsinki, Basam books 2008. 289 s.. 978-952-5534-75-7. |
Asiasanat | blogit Internet liiketoiminta verkkojulkaiseminen verkkojulkaisut viestintä vuorovaikutus yritykset yrityskuva |