Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita

Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita

Kirja kertoo kuluttajien vaatimusten toteuttamisesta - sellaisten eläväisten mielikuvien maalailusta, joihin he haluavat itse uskoa. Jokaisen organisaation - oli kyse voittoa tavoittelemattomasta järjestöstä, autonvalmistajasta, poliittisesta kampanjasta tai viinilasin puhaltajasta - on ymmärrettävä, että säännöt ovat muuttuneet. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Godin, Seth.
Lukija koneääni Esa
Julkaisukieli fin
Kesto 6 h
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2010 (Helsinki Celia 2010)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (6 h)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Readme.fi 2008. 187 s.. 978-952-5655-04-9.
Asiasanat asiakassuhde asiakastyytyväisyys maailmankuva mainonta markkinointi markkinointiviestintä mielikuvat myynninedistäminen strategia tarinat uskottavuus