Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Palveluohjaus asiakastyössä ja organisaatiossa

Palveluohjaus asiakastyössä ja organisaatiossa

Teoksessa palveluohjauksen käsitettä käytetään kuvaamaan niitä toimintoja, joita toteutetaan, suunnitellaan, organisoidaan, yhteensovitetaan ja arvioidaan asiakkaan ja viranomaisia edustavan palveluohjaajan yhteistyönä. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Pietiläinen, Erja.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Seppälä, Heikki,

Julkaisukieli fin
Kesto 5 h 30 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2010 (Helsinki Celia 2010)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (5 h 30 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Kehitysvammaliitto 2008. 131 s.. 978-951-580-369-6.
Asiasanat asiakaslähtöisyys asiakastyö palveluohjaus sosiaalipalvelut sosiaaliset verkostot vammaiset