Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Radikaali brändi

Radikaali brändi

Teos on johdatus strategisen viestinnän tulevaisuuteen. Kirja esittelee uuden, kokonaisvaltaisen brändimallin, jonka avulla voi kehittää organisaation johtamista, viestintää ja markkinointia. Kirja antaa välineet ymmärtää viestintä ja markkinointi osana yrityksen aineetonta pääomaa. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Malmelin, Nando.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Malmelin, Nando,

Julkaisukieli fin
Kesto 7 h 38 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (7 h 38 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Talentum 2008. 208 s.. 978-952-14-1223-3.
Asiasanat brändit johtaminen julkisuus mainonta markkinointiviestintä mielikuvat muutosjohtaminen organisaatioviestintä viestintä yritykset yritysstrategiat