Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Ilme : visuaalisen identiteetin johtaminen

Ilme : visuaalisen identiteetin johtaminen

Teos käsittelee yritysilmeen suunnittelua ja rakentamista sekä yritysilmeen ankkuroimista yrityksen identiteettiin. Kirjan aiheina ovat mm. visuaalisen identiteetin suunnittelu ja luominen, visuaalisen yrityskuvan ja brandin hallinta, tuotemerkit, brandit, brandiarkkitehtuuri, värit, viivat, muodot, typografiat, materiaalit, pakkaukset ja opasteet. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Pohjola, Juha.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Pohjola, Juha,

Julkaisukieli fin
Kesto 10 h 54 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (10 h 54 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Inforviestintä 2003. 211 s.. 952-5123-52-9.
Asiasanat brändit identiteetti imago liikemerkit markkinointiviestintä mielikuvat muotoilujohtaminen organisaatiot organisaatioviestintä visuaalinen viestintä visualisointi yritykset yrityskuva