Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Visuaalinen markkinointi

Visuaalinen markkinointi

Kirja on tarkoitettu visuaalista viestintää, markkinointia ja liiketaloutta opiskeleville. Kirjassa käsitellään virtuaalisen markkinoinnin suunnittelua ja toteuttamista sekä visuaalista suunnittelua yrityksen kilpailukeinona. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Nieminen, Tuula.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Nieminen, Tuula,

Julkaisukieli fin
Kesto 10 h 27 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (10 h 27 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, WSOY 2004. 296 s.. 951-0-28452-1.
Asiasanat markkinointi markkinointiviestintä muotoilujohtaminen visuaalinen viestintä yrityskuva