Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : median markkinoituminen ja televisioituminen
Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : median markkinoituminen ja televisioituminen
Herkman tarkastelee Suomen mediakentässä 1990-luvun lopulla tapahtunutta rakennemuutosta tutkimalla television ja iltapäivälehtien vuorovaikutusta. Oppikirja.
Kirjan tiedot |
|
Tekijä | Herkman, Juha. |
Lukija | koneääni Esa |
Julkaisukieli | fin |
Kesto | 23 h 56 min |
Julkaisutiedot | Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009) |
Ulkoasu | DaisyTrio 2.02 (23 h 56 min) |
Koulutusaste | Korkeakoulu |
Alkuteoksen tiedot | Tampere, Vastapaino 2005. 362 s.. 951-768-162-3. |
Asiasanat | iltapäivälehdet joukkoviestimet joukkoviestintä julkisuus kaupallinen joukkoviestintä kaupallinen televisio keskittyminen lehdistö media omistus televisio televisio-ohjelmat viihteellistyminen |