Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : median markkinoituminen ja televisioituminen

Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : median markkinoituminen ja televisioituminen

Herkman tarkastelee Suomen mediakentässä 1990-luvun lopulla tapahtunutta rakennemuutosta tutkimalla television ja iltapäivälehtien vuorovaikutusta. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Herkman, Juha.
Lukija koneääni Esa
Julkaisukieli fin
Kesto 23 h 56 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (23 h 56 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Tampere, Vastapaino 2005. 362 s.. 951-768-162-3.
Asiasanat iltapäivälehdet joukkoviestimet joukkoviestintä julkisuus kaupallinen joukkoviestintä kaupallinen televisio keskittyminen lehdistö media omistus televisio televisio-ohjelmat viihteellistyminen