Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu
Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu
Kirja on suunniteltu liiketalouden perustutkinnon markkinoinnin suuntautumisopintoihin. Käytännönläheinen oppimateriaali antaa valmiudet markkinointitiedon hankintaan ja yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Oppikirja.
Kirjan tiedot |
|
Tekijä | Raatikainen, Leena. |
Lukija | koneääni Esa |
Muut tekijät | Raatikainen, Leena, |
Julkaisukieli | fin |
Kesto | 7 h 6 min |
Julkaisutiedot | Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009) |
Ulkoasu | DaisyTrio 2.02 (7 h 6 min) |
Sarja | Prima |
Koulutusaste | Ammatillinen oppilaitos |
Alkuteoksen tiedot | Helsinki, Edita 2005. 168 s.. 951-37-4137-0. |
Asiasanat | markkinointi myynninedistäminen |