Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu

Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu

Kirja on suunniteltu liiketalouden perustutkinnon markkinoinnin suuntautumisopintoihin. Käytännönläheinen oppimateriaali antaa valmiudet markkinointitiedon hankintaan ja yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Raatikainen, Leena.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Raatikainen, Leena,

Julkaisukieli fin
Kesto 7 h 6 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (7 h 6 min)
Sarja Prima
Koulutusaste Ammatillinen oppilaitos
Alkuteoksen tiedot Helsinki, Edita 2005. 168 s.. 951-37-4137-0.
Asiasanat markkinointi myynninedistäminen