Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Vuorovaikutuksellinen tukeminen

Vuorovaikutuksellinen tukeminen

Kirjassa vastataan työelämän tarpeisiin löytää uusia välineitä asiakkaan kohtaamiseen. Kirjan tarkoituksena on korostaa vuorovaikutuksen tärkeyttä työssä ja saada lukija pohtimaan omaa osaamistaan ja sen kehittämistä vuorovaikutuksellisessa tukemisessa. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Vilén, Marika.
Lukija Lebedeff Anja, Hänninen Antti
Muut tekijät

Ekström, Leena,

Leppämäki, Päivi,

Julkaisukieli fin
Kesto 20 h 44 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2008 (Helsinki Celia 2008)
Ulkoasu äänikirja Daisy 2.02 (20 h 44 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, WSOY 2008. 359 s.. 978-951-0-33099-9.
Asiasanat asiakaslähtöisyys asiakastyö sosiaaliala sosiaaliset taidot sosiaalityö terveydenhuolto terveydenhuoltoala tukeminen vuorovaikutus