Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Menestyvän myyjän käsikirja

Menestyvän myyjän käsikirja

Kirja tarkastelee myyntityötä viestinnän näkökulmasta. Kaavamaisista myyntitekniikoista pyritään kohti vuorovaikutuksellista asiakaspalvelua. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Pekkarinen, Ulla.
Lukija koneääni Esa
Muut tekijät

Pekkarinen, Erkki,

Vornanen, Jouni,

Julkaisukieli fin
Kesto 5 h 20 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2008 (Helsinki Celia 2008)
Ulkoasu DaisyTrio 2.02 (5 h 20 min)
Koulutusaste Ammatillinen oppilaitos
Alkuteoksen tiedot Helsinki, WSOY Oppimateriaalit 2006. 140 s.. 951-0-28782-2.
Asiasanat asiakaspalvelu asiakkuudenhallinta menestystekijät myynti vuorovaikutus