Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Markkinoinnin perusteet

Markkinoinnin perusteet

Kirjassa on 15 käytännön esimerkkiä ja se on tarkoitettu asiakaspalvelun ja markkinoinnin perusopintoihin. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Lahtinen, Jukka.
Lukija Niemelä Tuomo
Muut tekijät

Isoviita, Antti,

Julkaisukieli fin
Kesto 10 h 22 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2007 (Helsinki Celia 2007)
Ulkoasu äänikirja Daisy 2.02 (10 h 22 min)
Koulutusaste Ammatillinen oppilaitos
Alkuteoksen tiedot Tampere, Avaintulos 2004. 167 s.. 978-952-9631-13-1.
Asiasanat asiakaspalvelu asiakassuhde kilpailu mainonta markkinointi markkinointiviestintä myynnin edistäminen