Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Asiakaspalvelu ja markkinointi

Asiakaspalvelu ja markkinointi

Kirja on tehty vastaamaan liiketalouden perustutkinnon yhteisten ammatillisten opintojen eli kaupan ja hallinnon asiakaspalvelun ja markkinoinnin opintokokonaisuuksia. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Korkeamäki, Anne.
Lukija Varhee Terttu
Muut tekijät

Korkeamäki, Anne,

Julkaisukieli fin
Kesto 7 h 43 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2007 (Helsinki Celia 2007)
Ulkoasu äänikirja Daisy 2.02 (7h 43 min)
Koulutusaste Ammatillinen oppilaitos
Alkuteoksen tiedot Helsinki, WSOY 2000. 197 s.. 951-0-24935-1.
Asiasanat asiakaspalvelu kilpailukyky kuluttajakäyttäytyminen laatu mainonta markkinointi suhdetoiminta