Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?

Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?

Vahva brändi tuottaa voittoa ja tarjoaa asiakkaille elämyksiä vuodesta toiseen. Menestystarinoiden takana on johtamistaitoa ja markkinointiosaamista. Teos tarkastelee brändejä kahdensuuntaisen vuorovaikutuksen näkökulmasta ja antaa uusimman tiedon brändeistä sekä niiden kytkennöistä liiketoimintamalleihin.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Lindberg-Repo, Kirsti.
Lukija Pesonen Reijo
Julkaisukieli fin
Kesto 8 h 42 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2006 (Helsinki Näkövammaisten Keskusliitto 2006)
Ulkoasu äänikirja Daisy 2.02 (8 h 42 min)
Sarja Ekonomia
Alkuteoksen tiedot Helsinki, WSOYpro 2005. 951-0-31212-6.
Asiasanat asiakaslähtöisyys brändit markkinointi tavaramerkit