Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?
Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?
Vahva brändi tuottaa voittoa ja tarjoaa asiakkaille elämyksiä vuodesta toiseen. Menestystarinoiden takana on johtamistaitoa ja markkinointiosaamista. Teos tarkastelee brändejä kahdensuuntaisen vuorovaikutuksen näkökulmasta ja antaa uusimman tiedon brändeistä sekä niiden kytkennöistä liiketoimintamalleihin.
Kirjan tiedot |
|
Tekijä | Lindberg-Repo, Kirsti. |
Lukija | Pesonen Reijo |
Julkaisukieli | fin |
Kesto | 8 h 42 min |
Julkaisutiedot | Helsinki Celia 2006 (Helsinki Näkövammaisten Keskusliitto 2006) |
Ulkoasu | äänikirja Daisy 2.02 (8 h 42 min) |
Sarja | Ekonomia |
Alkuteoksen tiedot | Helsinki, WSOYpro 2005. 951-0-31212-6. |
Asiasanat | asiakaslähtöisyys brändit markkinointi tavaramerkit |