Elämää mielikuvayhteiskunnassa : imago ja maine menestystekijöinä myöhäismodernissa maailmassa
Elämää mielikuvayhteiskunnassa : imago ja maine menestystekijöinä myöhäismodernissa maailmassa
Teos tarjoaa kokonaisvaltaisen esityksen imagon ja maineen olemuksesta. Kirjassa analysoidaan myös käytännön esimerkkejä imagon rakentamisesta ja esitetään hyvän imagon ylläpitämisen perusohjeet. Oppikirja.
Kirjan tiedot |
|
Tekijä | Karvonen, Erkki. |
Lukija | Hukkanen Reijo |
Julkaisukieli | fin |
Kesto | 23 h 37 min |
Julkaisutiedot | Helsinki Celia 2005 (Helsinki Celia 2005) |
Ulkoasu | äänikirja (23 h 37 min) |
Koulutusaste | Korkeakoulu |
Alkuteoksen tiedot | Helsinki, Gaudeamus 2005. 334 s.. 951-662-747-1. |
Asiasanat | brandit esiintymistaito imago julkisuuden henkilöt julkisuus kaupallinen joukkoviestintä kulttuurintutkimus kulttuurivaikutukset kuuluisuus maine mielikuvat poliitikot retoriikka televisio |