Siirry sisältöön Siirry kirjautumiseen Siirry sivukarttaan

Markkinointiviestintä : merkitys, vaikutus ja keinot

Markkinointiviestintä : merkitys, vaikutus ja keinot

Teoksessa käydään läpi markkinointiviestinnän eri keinot: myyntityö, mainonta, menekinedistäminen, suhdetoiminta, mediajulkisuus ja sponsorointi. Oppikirja.

Kirjaudu sisään

Kirjan tiedot

Tekijä Vuokko, Pirjo.
Lukija Hänninen Antti
Julkaisukieli fin
Kesto 16 h 4 min
Julkaisutiedot Helsinki Celia 2005 (Helsinki Celia 2005)
Ulkoasu äänikirja (16 h 4 min)
Koulutusaste Korkeakoulu
Alkuteoksen tiedot Helsinki, WSOY 2003. 342 s.. 951-0-27007-5.
Asiasanat brandit imago mainonta markkinointi markkinointiviestintä myyjät myynti sponsorointi suhdetoiminta suunnittelu viestintä yrityskuva