Miten opimme : aivot, mieli, kokemus ja koulu
Miten opimme : aivot, mieli, kokemus ja koulu
Oppikirja.
Information om boken |
|
Andra aktörer | Bransford, John D, , kirjoittaja, Brown, Ann L, Cocking, Rodney R, Committee on Developments in the Science of Learning, Committee on Learning Research and Educational Practice, Donovan, Suzanne M, National Research Council, Pellegrino, James W, Penttilä, Ari, kirjoittaja, Tanner, Johanna, Werner Söderström osakeyhtiö, kustantaja, |
Språk | fin |
Utgivningsuppgifter | Helsinki Celia 2024 (Helsinki Celia 2024) |
Fysisk beskrivning | DaisyTrio 2.02 (tulossa) |
Utbildningsnivå | Korkeakoulu |
Originalverk | Helsinki, WSOY 2004. 394 s. 951-0-27767-3. |
Ämnesord | aivot kasvatuspsykologia kasvatussosiologia kasvatustiede kehittäminen kokemukset kokemusoppiminen koululaiset lapset (ikäryhmät) mieliala neuropsykologia opettajankoulutus opettaja-oppilassuhde opettajat opetus opetusmenetelmät opetussuunnitelmat opiskelijat opiskelutekniikka oppiminen oppimisprosessi oppimispsykologia oppimistyylit oppimisvalmiudet oppimisympäristö psykologia siirtovaikutus toiminta tulevaisuus tutkimus yhteisöllisyys |