Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Ostovallankumous

Ostovallankumous

Myynnissä ollaan siirrytty ostajien valtakauteen. Kirjassa käydään läpi, miten asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutoksiin voidaan reagoida ja miten uusia teknologioita ja digitaalisuutta voidaan hyödyntää myynnissä. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Aminoff, Jukka.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Rubanovitsch, Mika D,

Språk fin
Speltid 5 h 5 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2016 (Helsinki Celia 2016)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (5 h 5 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk [Helsinki], Imperial Sales/Johtajatiimi 2015. 978-952-68395-2-3.
Ämnesord asiakkuus muutos automaatio markkinointi digitaalinen markkinointi kilpailukyky yritykset kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat myynninedistäminen asiakkaat myyntityö ostajat ostokäyttäytyminen muutos