Oppimisen teoria ja teknologian opetuskäyttö
Oppimisen teoria ja teknologian opetuskäyttö
Teos perustuu oppimisteoreettiseen ajatteluun ja tutkittuun tietoon siitä, kuinka teknologia voi tukea oppimista ja opiskelua käytännössä. Oppikirja.
Information om boken |
|
Inläsare | koneääni Esa |
Andra aktörer | Arvaja, Maarit, toim, Avaja, Maarit, Hakkarainen, Kai, Hurme, Tarja-Riitta, Häkkinen, Päivi, toim, Hämäläinen, Raija, Iiskala, Tuiske, Ilomäki, Liisa, Jaakkola, Tomi, Järvelä, Sanna, Järvenoja, Hanna, Kinnunen, Riitta, Lakkala, Minna, Lallimo, Jari, Lehtinen, Erno, toim, Lipponen, Lasse, Merenluoto, Kaarina, Mäkitalo-Siegl, Kati, Nurmi, Sami, Paavola, Sami, Salonen, Pekka, Salovaara, Hanna, Seitamaa-Hakkarainen, Pirita, Tapola, Anna, Vauras, Marja, Veermans, Marjaana, |
Språk | fin |
Speltid | 17 h 3 min |
Utgivningsuppgifter | Helsinki Celia 2016 (Helsinki Celia 2016) |
Fysisk beskrivning | DaisyTrio 2.02 (17 h 3 min) |
Utbildningsnivå | Korkeakoulu |
Originalverk | Porvoo; Helsinki, WSOY 2006. 278 s.. 951-0-32353-5. |
Ämnesord | metakognitio oppiminen motivaatio oppiminen ohjaus oppiminen teoriat oppiminen tunteet oppimisprosessi oppimistyylit oppimisvaikeudet oppimisympäristö sosiaalinen oppiminen teknologia opetuskäyttö tutkiva oppiminen verkko-oppiminen yhteisöllinen oppiminen |