Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Asiakaspalvelu : tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

Asiakaspalvelu : tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

Teoksessa tarkastellaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Kirja tarjoaa ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua erilaisiin palveluhaasteisiin ja niiden taustatekijöihin. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Kannisto, Päivi.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Kannisto, Santeri,

Språk fin
Speltid 6 h 26 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (6 h 26 min, 93,1 Mt)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Tampere, AMK-kustannus 2008. 171 s.. 978-952-5491-38-8.
Ämnesord asiakaspalvelu vuorovaikutus asiakastyö markkinointi myynti palvelut laatu sosiaalinen vuorovaikutus sosiaaliset taidot asiakaspalvelu