Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa

Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa

Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Pesonen, Hanna-Leena.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Lehtonen, Jaakko,

Toskala, Antero,

Språk fin
Speltid 7 h 52 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X.
Ämnesord asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus