Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Asiakaspalvelu vuorovaikutuksena : markkinointia, viestintää, psykologiaa
Teoksessa ymmärretään asiakaspalvelu ja markkinointi laajana kokonaisuutena. Ne ovat vuorovaikutusta ja siten ikkuna koko organisaation toimintatapaan- ja kulttuuriin sekä asiakkuuksien hallintaan. Oppikirja.
Information om boken |
|
Författare | Pesonen, Hanna-Leena. |
Inläsare | koneääni Esa |
Andra aktörer | Lehtonen, Jaakko, Toskala, Antero, |
Språk | fin |
Speltid | 7 h 52 min |
Utgivningsuppgifter | Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014) |
Fysisk beskrivning | DaisyTrio 2.02 (7 h 52 min, 110 Mt) |
Utbildningsnivå | Korkeakoulu |
Originalverk | Jyväskylä, PS-kustannus 2002. 195 s.. 952-451-060-X. |
Ämnesord | asiakaspalvelu markkinointi palvelut psykologia viestintä vuorovaikutus |