Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia
Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia
Ongelmalähtöisen oppimisen taustalla on ajatus, että oppiminen on tehokkainta, kun opiskelijat osallistuvat siihen aktiivisesti. Oppikirja.
Information om boken |
|
Författare | Boud, David. |
Inläsare | koneääni Esa |
Andra aktörer | Abrahamson, Stephen, Alavi, Christine, Anderson, Alexander S, Armstrong, Elizabeth G, Bawden, Richard, Birsted, Johanna, suom, Bolzan, Natalie, Brown, Ken, Burgess, Hilary, Case, Susan M, Cawley, Peter, Coles, Colin, Creedy, Debra, Dathe, David, Drinan, John, Earl, Shirley E, Engel, Charles E, Feletti, Grahame I, Foster, Stephen F, Gilbert, Alan, Hafler, Janet P, Haycox, Karen, Hellgren, Esko, suom, Hintsanen, Anna, suom, Hundert, Edward M, Ingalsuo, Tommi, suom, Kellomäki, Vuokko, suom, Little, Shona, Little, Stephen E, Loacker, Georgine, Lovie-Kitchin, Jan, MacDonald, Peter J, Mackenzie, Iain, Maitland, Barry, Maitland, Barry, Margetson, Don, Matlock, Mary Georgia, Meriläinen, Sirpa, suom, Moore, Gordon T, Norman, Geoffrey R, O'Brien, Kathleen, Ross, Bob, Ryan, Greg, Saarinen, Veli-Pekka, suom, Sauer, Chris, Schwartz, Peter, Simmonds, David G, Swanson, David B, Taylor, Imogen, Toivonen, Maarika, suom, Usher, John R, Viitanen, Sami, suom, Wilkerson, LuAnn, Winsor, Keith, Vleuten, Cees P, M, van der, Woods, Donald R, Woodward, Christel A, |
Språk | fin |
Originalverk | The challenge of problem-based learning |
Speltid | 18 h 36 min |
Utgivningsuppgifter | Helsinki Celia 2013 (Helsinki Celia 2013) |
Fysisk beskrivning | DaisyTrio 2.02 (18 h 36 min) |
Utbildningsnivå | Korkeakoulu |
Originalverk | Helsinki, Terra Cognita 2000. 384 s.. 952-5202-24-0. |
Ämnesord | ongelmalähtöinen oppiminen ongelmanratkaisu opetusmenetelmät opetusohjelmat opiskelijat oppiminen |