Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia

Ongelmalähtöinen oppiminen : uusi tapa oppia

Ongelmalähtöisen oppimisen taustalla on ajatus, että oppiminen on tehokkainta, kun opiskelijat osallistuvat siihen aktiivisesti. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Boud, David.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Abrahamson, Stephen,

Alavi, Christine,

Anderson, Alexander S,

Armstrong, Elizabeth G,

Bawden, Richard,

Birsted, Johanna, suom,

Bolzan, Natalie,

Brown, Ken,

Burgess, Hilary,

Case, Susan M,

Cawley, Peter,

Coles, Colin,

Creedy, Debra,

Dathe, David,

Drinan, John,

Earl, Shirley E,

Engel, Charles E,

Feletti, Grahame I,

Foster, Stephen F,

Gilbert, Alan,

Hafler, Janet P,

Haycox, Karen,

Hellgren, Esko, suom,

Hintsanen, Anna, suom,

Hundert, Edward M,

Ingalsuo, Tommi, suom,

Kellomäki, Vuokko, suom,

Little, Shona,

Little, Stephen E,

Loacker, Georgine,

Lovie-Kitchin, Jan,

MacDonald, Peter J,

Mackenzie, Iain,

Maitland, Barry,

Maitland, Barry,

Margetson, Don,

Matlock, Mary Georgia,

Meriläinen, Sirpa, suom,

Moore, Gordon T,

Norman, Geoffrey R,

O'Brien, Kathleen,

Ross, Bob,

Ryan, Greg,

Saarinen, Veli-Pekka, suom,

Sauer, Chris,

Schwartz, Peter,

Simmonds, David G,

Swanson, David B,

Taylor, Imogen,

Toivonen, Maarika, suom,

Usher, John R,

Viitanen, Sami, suom,

Wilkerson, LuAnn,

Winsor, Keith,

Vleuten, Cees P, M, van der,

Woods, Donald R,

Woodward, Christel A,

Språk fin
Originalverk The challenge of problem-based learning
Speltid 18 h 36 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2013 (Helsinki Celia 2013)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (18 h 36 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, Terra Cognita 2000. 384 s.. 952-5202-24-0.
Ämnesord ongelmalähtöinen oppiminen ongelmanratkaisu opetusmenetelmät opetusohjelmat opiskelijat oppiminen