Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Asiakas, tuote ja markkinat

Asiakas, tuote ja markkinat

Kirja on tarkoitettu oppimateriaaliksi asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoihin opintoihin. Kirja käy läpi tuotekehitysprosessin: asiakkaan tunnistamisen, tuotekehityksen ja tuotteistamisen, brändin luomisen, hinnoittelun, jakelukanavan valinnan ja tuotteen lanseerauksen. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Raatikainen, Leena.
Inläsare Esa koneääni
Andra aktörer

Raatikainen, Leena,

Språk fin
Speltid 10 h 6 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2012 (Helsinki Celia 2012)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (10 h 6 min)
Utbildningsnivå ammatillinen oppilaitos
Originalverk Helsinki, Edita 2008. 256 s.. 978-951-37-4811-1.
Ämnesord asiakkaat hinnoittelu tuotteet tuotteistus