Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

StratMark II : strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

StratMark II : strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

Teos käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Kirja perustuu StratMark-hankkeessa kerättyyn kyselytutkimusaineistoon. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Tikkanen, Henrikki.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Frösén, Johanna,

Språk fin
Speltid 7 h 33 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2012 (Helsinki Celia 2012)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (7 h 33 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, Talentum 2011. 173 s., kuv.. 978-952-14-1672-9.
Ämnesord markkinointi strategia markkinointi tuloksellisuus markkinointi vaikuttavuus