Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Digitaalinen jalanjälki

Digitaalinen jalanjälki

Opas kiinnostavan ja laadukkaan verkkosisällön luomiseksi ja kytkemiseksi liiketoiminnan tavoitteisiin. Käytännöllisiä ohjeita verkkonäkyvyyden kasvattamiseen sekä erilaisten sisältöjen tuottamiseen verkon ehdoilla. Neuvoja myös oman henkilöbrändin rakentamiseen.

Logga in

Information om boken

Författare Isokangas, Antti.
Andra aktörer

Vassinen, Riku,

Språk fin
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2010 (Helsinki Celia 2010)
Fysisk beskrivning elektroninen kirja Daisy 2.02 (2,81 Mt)
Originalverk Helsinki, Talentum 2010. 240 s. 978-952-14-1511-1.
Ämnesord brändit internet liiketoiminta sisältötuotanto sosiaalinen media tietoverkot yritykset erottautuminen verkkoyhteisöt