Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita

Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita

Kirja kertoo kuluttajien vaatimusten toteuttamisesta - sellaisten eläväisten mielikuvien maalailusta, joihin he haluavat itse uskoa. Jokaisen organisaation - oli kyse voittoa tavoittelemattomasta järjestöstä, autonvalmistajasta, poliittisesta kampanjasta tai viinilasin puhaltajasta - on ymmärrettävä, että säännöt ovat muuttuneet. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Godin, Seth.
Inläsare koneääni Esa
Språk fin
Speltid 6 h
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2010 (Helsinki Celia 2010)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (6 h)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, Readme.fi 2008. 187 s.. 978-952-5655-04-9.
Ämnesord asiakassuhde asiakastyytyväisyys maailmankuva mainonta markkinointi markkinointiviestintä mielikuvat myynninedistäminen strategia tarinat uskottavuus