Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Palveluohjaus asiakastyössä ja organisaatiossa

Palveluohjaus asiakastyössä ja organisaatiossa

Teoksessa palveluohjauksen käsitettä käytetään kuvaamaan niitä toimintoja, joita toteutetaan, suunnitellaan, organisoidaan, yhteensovitetaan ja arvioidaan asiakkaan ja viranomaisia edustavan palveluohjaajan yhteistyönä. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Pietiläinen, Erja.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Seppälä, Heikki,

Språk fin
Speltid 5 h 30 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2010 (Helsinki Celia 2010)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (5 h 30 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, Kehitysvammaliitto 2008. 131 s.. 978-951-580-369-6.
Ämnesord asiakaslähtöisyys asiakastyö palveluohjaus sosiaalipalvelut sosiaaliset verkostot vammaiset