Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Teos on kattava markkinoinnin perusteos, joka soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille. Keskeisiä teemoja ovat asiakasmarkkinointi, asiakassuhteiden luominen sekä yritysten toimintaympäristön nopea muuttuminen ja kansainvälistyminen. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Bergström, Seija.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Leppänen, Arja,

Språk fin
Speltid 25 h 18 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (25 h 18 min)
Serie Business Edita
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, Edita 2009. 519 s.. 978-951-37-5447-1.
Ämnesord asiakassuhde kuluttajakäyttäytyminen liiketalous markkinointi markkinointiviestintä myynninedistäminen myyntityö ostokäyttäytyminen yritykset