Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Design management : yrityskuvan johtaminen

Design management : yrityskuvan johtaminen

Artikkelikokoelma on tarkoitettu oppikirjaksi muotoilun, viestinnän, liiketalouden ja markkinoinnin oppilaitoksiin. Yhtenäinen yrityskuva profiloidaan kirjassa design managementin avulla. Kirjan artikkeleissa aihetta käsitellään tuotteiden ja palvelun, viestinnän, toimintaympäristön ja henkilön käyttäytymisen kautta. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Jaskari, Pasi,

Kymidesign, muotoilu- ja tuotekehityskeskus,

Språk fin
Speltid 10 h 31 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (10 h 31 min)
Serie Julkaisuja/Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, Sarja A, Oppimateriaali, 6
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Kotka, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu 2004. 175 s.. 952-5214-40-0.
Ämnesord brändit imago markkinointi muotoilujohtaminen organisaatioviestintä yrityskuva