Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Radikaali brändi

Radikaali brändi

Teos on johdatus strategisen viestinnän tulevaisuuteen. Kirja esittelee uuden, kokonaisvaltaisen brändimallin, jonka avulla voi kehittää organisaation johtamista, viestintää ja markkinointia. Kirja antaa välineet ymmärtää viestintä ja markkinointi osana yrityksen aineetonta pääomaa. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Malmelin, Nando.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Malmelin, Nando,

Språk fin
Speltid 7 h 38 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (7 h 38 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, Talentum 2008. 208 s.. 978-952-14-1223-3.
Ämnesord brändit johtaminen julkisuus mainonta markkinointiviestintä mielikuvat muutosjohtaminen organisaatioviestintä viestintä yritykset yritysstrategiat