Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Ilme : visuaalisen identiteetin johtaminen

Ilme : visuaalisen identiteetin johtaminen

Teos käsittelee yritysilmeen suunnittelua ja rakentamista sekä yritysilmeen ankkuroimista yrityksen identiteettiin. Kirjan aiheina ovat mm. visuaalisen identiteetin suunnittelu ja luominen, visuaalisen yrityskuvan ja brandin hallinta, tuotemerkit, brandit, brandiarkkitehtuuri, värit, viivat, muodot, typografiat, materiaalit, pakkaukset ja opasteet. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Pohjola, Juha.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Pohjola, Juha,

Språk fin
Speltid 10 h 54 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (10 h 54 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, Inforviestintä 2003. 211 s.. 952-5123-52-9.
Ämnesord brändit identiteetti imago liikemerkit markkinointiviestintä mielikuvat muotoilujohtaminen organisaatiot organisaatioviestintä visuaalinen viestintä visualisointi yritykset yrityskuva