Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Visuaalinen markkinointi

Visuaalinen markkinointi

Kirja on tarkoitettu visuaalista viestintää, markkinointia ja liiketaloutta opiskeleville. Kirjassa käsitellään virtuaalisen markkinoinnin suunnittelua ja toteuttamista sekä visuaalista suunnittelua yrityksen kilpailukeinona. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Nieminen, Tuula.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Nieminen, Tuula,

Språk fin
Speltid 10 h 27 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (10 h 27 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Helsinki, WSOY 2004. 296 s.. 951-0-28452-1.
Ämnesord markkinointi markkinointiviestintä muotoilujohtaminen visuaalinen viestintä yrityskuva