Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : median markkinoituminen ja televisioituminen

Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto : median markkinoituminen ja televisioituminen

Herkman tarkastelee Suomen mediakentässä 1990-luvun lopulla tapahtunutta rakennemuutosta tutkimalla television ja iltapäivälehtien vuorovaikutusta. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Herkman, Juha.
Inläsare koneääni Esa
Språk fin
Speltid 23 h 56 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (23 h 56 min)
Utbildningsnivå Korkeakoulu
Originalverk Tampere, Vastapaino 2005. 362 s.. 951-768-162-3.
Ämnesord iltapäivälehdet joukkoviestimet joukkoviestintä julkisuus kaupallinen joukkoviestintä kaupallinen televisio keskittyminen lehdistö media omistus televisio televisio-ohjelmat viihteellistyminen