Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu
Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu
Kirja on suunniteltu liiketalouden perustutkinnon markkinoinnin suuntautumisopintoihin. Käytännönläheinen oppimateriaali antaa valmiudet markkinointitiedon hankintaan ja yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Oppikirja.
Information om boken |
|
Författare | Raatikainen, Leena. |
Inläsare | koneääni Esa |
Andra aktörer | Raatikainen, Leena, |
Språk | fin |
Speltid | 7 h 6 min |
Utgivningsuppgifter | Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009) |
Fysisk beskrivning | DaisyTrio 2.02 (7 h 6 min) |
Serie | Prima |
Utbildningsnivå | Ammatillinen oppilaitos |
Originalverk | Helsinki, Edita 2005. 168 s.. 951-37-4137-0. |
Ämnesord | markkinointi myynninedistäminen |