Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu

Tavoitteellinen markkinointi : markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu

Kirja on suunniteltu liiketalouden perustutkinnon markkinoinnin suuntautumisopintoihin. Käytännönläheinen oppimateriaali antaa valmiudet markkinointitiedon hankintaan ja yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Raatikainen, Leena.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Raatikainen, Leena,

Språk fin
Speltid 7 h 6 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2009 (Helsinki Celia 2009)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (7 h 6 min)
Serie Prima
Utbildningsnivå Ammatillinen oppilaitos
Originalverk Helsinki, Edita 2005. 168 s.. 951-37-4137-0.
Ämnesord markkinointi myynninedistäminen