Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Menestyvän myyjän käsikirja

Menestyvän myyjän käsikirja

Kirja tarkastelee myyntityötä viestinnän näkökulmasta. Kaavamaisista myyntitekniikoista pyritään kohti vuorovaikutuksellista asiakaspalvelua. Oppikirja.

Logga in

Information om boken

Författare Pekkarinen, Ulla.
Inläsare koneääni Esa
Andra aktörer

Pekkarinen, Erkki,

Vornanen, Jouni,

Språk fin
Speltid 5 h 20 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2008 (Helsinki Celia 2008)
Fysisk beskrivning DaisyTrio 2.02 (5 h 20 min)
Utbildningsnivå Ammatillinen oppilaitos
Originalverk Helsinki, WSOY Oppimateriaalit 2006. 140 s.. 951-0-28782-2.
Ämnesord asiakaspalvelu asiakkuudenhallinta menestystekijät myynti vuorovaikutus