Gå till innehåll Hoppa till inloggning Hoppa till sidkarta

Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?

Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja?

Vahva brändi tuottaa voittoa ja tarjoaa asiakkaille elämyksiä vuodesta toiseen. Menestystarinoiden takana on johtamistaitoa ja markkinointiosaamista. Teos tarkastelee brändejä kahdensuuntaisen vuorovaikutuksen näkökulmasta ja antaa uusimman tiedon brändeistä sekä niiden kytkennöistä liiketoimintamalleihin.

Logga in

Information om boken

Författare Lindberg-Repo, Kirsti.
Inläsare Pesonen Reijo
Språk fin
Speltid 8 h 42 min
Utgivningsuppgifter Helsinki Celia 2006 (Helsinki Näkövammaisten Keskusliitto 2006)
Fysisk beskrivning äänikirja Daisy 2.02 (8 h 42 min)
Serie Ekonomia
Originalverk Helsinki, WSOYpro 2005. 951-0-31212-6.
Ämnesord asiakaslähtöisyys brändit markkinointi tavaramerkit