Opetus, oppiminen, vuorovaikutus
Opetus, oppiminen, vuorovaikutus
Kirjassa käsitellään tiedon rakentumisen problematiikkaa koulun eri oppiaineiden kannalta sekä opetussuunnitelman, opettajuuden ja sosiaalisuuden merkitystä koulutyössä. Teos on tarkoitettu opettajille, opettajiksi opiskeleville sekä opetuksesta ja oppimisesta kiinnostuneille lukijoille. Se soveltuu myös opettajien perus- ja täydennyskoulutuksen oppikirjaksi. Oppikirja.
Information om boken |
|
Inläsare | Varhee Terttu |
Andra aktörer | Aho, Leena, Enkenberg, Jorma, Haapala, Anu, Haring, Minna, Havu-Nuutinen, Sari, Huusko, Jyrki, Julkunen, Kyösti, Julkunen, Marja-Liisa, toim, Järvinen, Helena, Kosunen, Tapio, Malaty, George, Meriläinen, Matti, Myller, Laila, Nummenmaa, Tapio, Patrikainen, Risto, Pietarinen, Janne, Pitkäniemi, Harri, Raijas, Anna, Rantala, Seppo, Åhlberg, Mauri, |
Språk | fin |
Speltid | 18 h 45 min |
Utgivningsuppgifter | Helsinki Celia 2004 (Helsinki Celia 2004) |
Fysisk beskrivning | äänikirja (18 h 45 min) |
Utbildningsnivå | Korkeakoulu |
Originalverk | Helsinki, WSOY 2002. 328 s.. 951-0-26911-5. |
Ämnesord | ammatillinen kehitys koulu luetun ymmmärtäminen matematiikka opettajat opettajuus opetus opetussuunnitelmat oppiminen oppiminen käsitykset oppimisympäristö sosiaalinen ympäristö vieraskielinen opetus ympäristö- ja luonnontieto ympäristökasvatus |