Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Ostovallankumous

Ostovallankumous

Myynnissä ollaan siirrytty ostajien valtakauteen. Kirjassa käydään läpi, miten asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutoksiin voidaan reagoida ja miten uusia teknologioita ja digitaalisuutta voidaan hyödyntää myynnissä. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Aminoff, Jukka.
Reader koneääni Esa
Contributors

Rubanovitsch, Mika D,

Language fin
Duration 5 h 5 min
Publication info Helsinki Celia 2016 (Helsinki Celia 2016)
Physical description DaisyTrio 2.02 (5 h 5 min)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info [Helsinki], Imperial Sales/Johtajatiimi 2015. 978-952-68395-2-3.
Keywords asiakkuus muutos automaatio markkinointi digitaalinen markkinointi kilpailukyky yritykset kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat myynninedistäminen asiakkaat myyntityö ostajat ostokäyttäytyminen muutos