Skip to main content Skip to login Skip to sitemap

Asiakaspalvelu : tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

Asiakaspalvelu : tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

Teoksessa tarkastellaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Kirja tarjoaa ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua erilaisiin palveluhaasteisiin ja niiden taustatekijöihin. Oppikirja.

Log in

Book info

Author Kannisto, Päivi.
Reader koneääni Esa
Contributors

Kannisto, Santeri,

Language fin
Duration 6 h 26 min
Publication info Helsinki Celia 2014 (Helsinki Celia 2014)
Physical description DaisyTrio 2.02 (6 h 26 min, 93,1 Mt)
Level of education Korkeakoulu
Original publication info Tampere, AMK-kustannus 2008. 171 s.. 978-952-5491-38-8.
Keywords asiakaspalvelu vuorovaikutus asiakastyö markkinointi myynti palvelut laatu sosiaalinen vuorovaikutus sosiaaliset taidot asiakaspalvelu